2011-03-20

Vilken underbar helg! :)

Den här helgen har varit underbar! Nu ska alla batterier vara fulla med energi några dagar framåt!
I fredags var en allmän skitdag, dåligt väder, calici på jobbet och allmänt ingen bra dag för mig. Men Lördag Söndag har varit helt och hållet underbara! Dessa dagar har vi tillbringat på Siljans strand i Fu. Marja har varit med båda dagarna liksom hjärtat och hundarna! Igår var dessutom Marlene med familj och hund dit en stund!
Idag har Thomas brorsdotter varit och hälsat på oss och varit med och synat saxar och åkt skoter!

Nu är kinderna röda och bränner ganska bra kan vi säga! UNDERBART! 
Det enda minuset är att stegräknaren inte rör sig så mycket, ändå äe man totalt trött och slut efter heldagar ute i friska luften!!
Nu lägger jag in en massa bilder som får sammanfatta helgen!



Först tanka..

Vår egen vrå där vi tillbringat dagarna!



Busiga hundar!

Lukas är en äkta skotervovve! Ganska svåråkt med honom i famnen dock...

Underbara eld!



 


Tittar man noga ser man Thomas brorsbarn titta fram bakom trädet ;)



Marja och jag dag I

Marja och jag dag II




Jag i solen, lite solbränd kan man säga!

Jag och Thomas myser!

Trötta hundar efter en utehelg!


2 kommentarer:

  1. Härlig helg du! OCh vilka härliga bilder, kan du inte maila mig bilden på Lukas när ni åker skoter?N Den vill jag gärna låna. Kram Susanne

    SvaraRadera