2011-02-25

Har köpt nya byxor :)

Precis hemkommen från en snbbvisit med Marja till Kappahl! Jag har ju som sagt inte köpt några kläder sedan jag började gå ner i vikt, en glad överaskning var att jag kunde ha storlek 40 igen! :) kunde nästan klämt på mig 38 ;) Inte illa!! Blev iaf ett par nya jeans! Vill åka och shoppa någonstans snart!

Igår köpte vi oss en soda-streamer tillslut! Det blev en svart!  Lukas tyckte det var väldigt spännande när vi kom hem med en stor kartong! Han älskar att slita kartonger i småsmå bitar över hela lägenheten! Men när vi öppnat och monterat ihop den och "pös" ut lite kolsyra blev han livrädd! :) Han är rädd för det mesta som låter kontsigt, vi får se om han vänjer sig tillstlut! Det var ju samma när han hörde brödrosten, han blev jätterädd när bröden hoppade upp, tillslut stod han i hallen och väntade tills bröden hoppat upp och vi satt oss vid bordet, då vågade han gå in i köket igen :)

Vi tittade runt på lite skotrar igår också men vi hittade väl egentligen inte vad vi ville ha.. frågan är hur mycket det ska få kosta.. vi får fortsätta fundera på det..

Idag fick jag reda på att fler arbetskamrater har fått calici, bla henne jag satt och pluggade med hela onsdagen i ett litet rum! BLÄ! Hoppas hoppas att jag slipper! Dessutom är flera hemma med influensa!

Förhoppningsvis blir det en lugn helg ändå!
Ikväll ska vi iallafall äta taco på jobbet! MUMS!

1 kommentar:

  1. Tänk så många kilon du tappar ifall du drar på dig en magsjuka.

    Mvh Thomas

    SvaraRadera