2011-02-17

Snart dax för en kväll på jobbet!

Har fått lite gjort nu på förmiddagen iaf. Först en skön sovmorgon! Har inte fått sova ut på många dagar så det var skönt! Dock vaknade jag av ett SMS från Kappahl!
Gick upp och duschade håret, åt frukost, diskade en STOR disk och plockade ut en massa sopor så nu luktar det nog frächare här inne.. Efter detta en skön liten skogspromenad med Marja och hundarna!
Lukas (den yngsta hunden som opererat armbågarna i nov/dec) fick vara lös i skogen idag och det uppskattade han verkligen! Skönt att se honom springa och toka utan att han börjar halta eller få ont efteråt! Dock behöver vi träna lite mer lydnad.... öronen verkar kunna försvinna ibland när det finns för mycket energi som måste ut..
Snart är det dax för lunch.. kan inte bestämma om jag ska äta lax eller tacofylld paprika med sallad... jaja, den jag inte tar till lunch får bli matlåda på jobbet ikväll.
Hoppas på en lugn kväll, känner att jag inte har så mycket energi kvar efter den här veckan.. men snart är det HELG! Blir det fint väder i helgen blir det nog lite fiske och korvgrillning! Har köpt saxar och angeldon som vi ska försöka få någon fångst på!

Pratade precis med Marlene i telefonen! Hon ska få komma hem i eftermiddag efter en bukplastik. Stackars hon hade jätteont och jobbigt men nu kan det ju bara bli bättre! Hon har varit rikigt modig som gjort alla operationer! Jag skulle inte vågat göra något av det hon gått igenom! Infogar ett kort som tagits innan viktmiskningen och operationerna! 

1 kommentar:

  1. Det är fina färger och man blir glad då man kommer in på sidan. Textsnittet är bra och lätt att läsa. Centreringen av bilderna på hundarna kommer du nog underfund med hur man gör senare. Annats tycker jag att det verkar toppen!

    SvaraRadera