2011-04-01

Snörvel!

Börjar bli riktigt trött på min förkylning. Igårkväll kändes det riktigt bra men så vaknade jag imorse med skitont i halsen, hosta och massa snor! Snöt mig en gång och började störtblöda näsblod igen.. bara att gå upp och sitta vid handfatet en kvart... :(

Blir hemma från jobbet ikväll också men det är fortfarande tänkt jag ska jobba lördag och söndag kväll iaf! Brukar må bättre på kvällarna så vi hoppas det går bra!

Längtar till nästa vecka! Tisdag blir det lite trivselkväll med jobbet på MoraParken med mat och bowling. Onsdag bär det av på en lååång njutningshelg med födelsedagskalas i skogen :) Ska bli så skönt! Hoppas på massor med sol!

När man är hemma en vecka ser man hur mycket damm och hårstrån som flyger runt här hemma, när solen skiner ser man dessutom att fönstren behöver putsas! Men de får nog bli efter minisemestern, ska försöka bli frisk nu istället!!!

Igår skickade jag iväg ett mail till ett medium, fick tipset av en vän som använt sig av henne.. Så nu har den långa väntan på svaret börjat! :) Spännande!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar