2011-04-17

GODISSUGEN!

Är så jäkla sugen på något sött just nu.. Den lilla lilla bullbiten och lilla lilla muffinsbiten jag tog på jobbet idag var visst för mycket. Nu bara skriker min kropp efter godis/socker!
Funderar på om jag ska sno ihop en LCHF-chokladmousse... sitter å äter lite brie-ost nu men det stoppar inte suget.. hmm.. Och Thomas går omkring å äter en massa gott, just nu dumle med nötter i.. inte alls gott.. inte alls.. nää...

I helgen har jag iaf jobbat, har haft det alldeles för lugnt, om det fortsätter såhär kommer vi inte ha någon avdelning kvar snart :( Massa neddragningar pågång, lite ont i magen för allt som ska sparas in, hoppas vi inte får det alltför mycket sämre..

Imorgon ska jag iväg på lite kvalitetstid för mig själv och samla en massa energi igen, det känns att det behövs! Ska bli så skönt! Efter det kanske det blir en liten dejt med Emma AG om jag har tur :)
Sedan imorgon kväll kommer Thomas hem med en massa lamm-kött som vi ska ta reda på. Då hoppas jag att energidepåerna är fulla! kommer bli närmare 60-70kg kött!

Det är så underbart att våren är här! Jag har sett både Tussilago i massor och blåsippor! :) Och solen VÄRMER!! Underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar