2011-06-30

Sommar och värme!

Det är varmt, otroligt varmt! Men man ska väl egentligen inte klaga! Har tillbringat kvällen på stranden i Kråkberg, underbart!! Det var väldigt varmt men fläktade skönt, precis lagom så att solen värmde, inte brände. Vattnet kluckade lugnande mot stranden och ibland kunde man gå i för att kyla ner fötterna lite. Dock var jag där ensam och jag är ingen ensam-människa så jag blev lite rastlös efter någon timme. Så nu är jag hemma i en varm kvav lägenhet igen.. hoppas att det kommer en liten åskskur så luften får rensas lite!
Lite bilder från Kråkberg!





Förra veckan var jag ner till Hasselfors och hälsade på hos hjärtat! Passade även på att åka till Askersund på intervju för ett jobb (vik), Jobbet är mitt nu :) Börjar 1 september på vårdcentralen där! I tisdags sa vi upp vår lägenhet här i Mora så nu måste vi hitta någonstans att bo i Hasselfors! Thomas hade varit i kontakt med någon idag som ev kunde hyra ut ett hus åt oss, det skulle ju vara super om det gick att ordna! Han ska iaf titta på det nästa vecka! Håller tummarna för att det ser bra ut och hyran inte blir för hög!!

Lägger ut en bild från bok-skogen mitt i Hasselfors! Urmysigt att sitta där en stund!!

Nu ska jag se om tvn vill fungera, verkar varit lite vajsing på tråden både på internet och tv-sidan... Imorgon blir det jobb igen, sedan ledig i helgen!

Nästa vecka blir det bara tre dagars jobb sedan har jag semester 1,5 vecka! Då drar jag och hjärtat till Österike och hälsar på Alex med familj!! :) LÄNGTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar