2011-06-14

Nöjd!

Nu sitter jag i ett nystädat hem som stinker rengöringsmedel och sköljmedel! Det är så skönt att ha det nystädat men ändå drar man sig för en storstädning.. Hoppas det håller några dagar nu iaf!
Har haft fina Marja här ikväll på lite tacos och massa prat, så skönt att ha vänner omkring sig!

Imorgon kommer syster Emma hit och ska vara hundvakt onsdag-torsdag och sällskap till mig också såklart ;) Undrar vad jag ska bjuda henne på imorgon till lunch.. hmm.. ska nog hitta på något gott, eller så blir det kaffestugan kanske?!

Idag har inte Lukas haltat ett steg, inte lagt sig eller satt sig ner heller! Jag tror på allvar att han hörde varenda ord som stod i brevet från vetrinären. Han ville nog inte vara med om det som stod där!
Hoppas verkligen det fortsätter utan haltande så vi slipper fler operationer och rehabiliteringar!

Nu ska jag lägga mig i en renbäddad säng och njuta en stund, tror jag kommer somna som en stock!

Känner mig glad och lycklig!!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar