2011-05-16

Ångest tror jag det kallas..

Nu var det länge sen jag uppdaterade er här.. Jag har haft fullt upp med allt och ingenting! I mina tankar och drömmar flyttar jag och byter jobb, pluggar och är hemmafru om vartannat.

Förra veckan var det sommarvärme och jättefint! Tillbringade många kvällar och dagar utomhus och bara njöt! På måndagkvällen hade jag och Marja vår "fredagkväll" på Nusnäs strand, grillade, drack grogg och solade!!! MYS!
På Tisdagen hälsade jag på lite gamla arbetskamrater som såg ut att ha det bra dom med! Alla som slutar hos oss ser både lugnare, mer harmoniska och till och med yngre ut! Hoppas att det fungerar även på mig när jag flyttar!
Onsdagen spenderade jag hemma hos Emma i Orsa, blev bjuden på god sallad och en massa prat om allt möjligt!!
Jag försöker ta tillvara på varje tillfälle med mina älskade vänner innan jag ska flytta!

I helgen har vi varit i Femten och njutit av lugnet, sovit och läst bok, fiskat en del men vädret var inte toppen så det blev mest inne-mys!

Idag har jag setat framför dator med telefonen i örat. Att få tag på chefer är inte det lättaste...
Har skickat iväg lite viktiga mail och gjort sena anmälningar på lite program och kurser.

 Är det normalt att få hjärtklappning varje gång telefonen ringer eller man har ett nytt mail i inboxen??

Känns som ångesten kryper sig på.. om bara några veckor börjar Thomas nya jobbet, i samma veva har jag scoutläger, efter det och resten av sommaren jobbar jag varannan helg och Thomas är bara hemma på helgerna och jag ska pyssla med hundvakter för varenda dag och bo här ensam hela veckorna.. AHHHH!!

Men vi har iaf en semester att se fram emot! Det blir Österike och Alex v.28 iaf!!

Nu ska jag lugna ner mig lite om jag kan sedan gå med hundarna och knata iväg på jobbet!

Andas, Andas, Andas.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar