2013-06-24

Länge sen nu!

Haha!
Hittade precis min blogg igen och läste sista inlägget om att jag nog skulle ha mer tid att blogga mera eftersom jag skulle vara hemma mera! Se hur det gick med det så här 1,5 år efteråt! :-) Nu ligger jag i sängen vid min sovande Arvid och vilar mig! Om mindre än två månader beräknas vårt andra barn komma :-D
Otroligt mycket har hänt sedan jag bloggade sist och tiden bara springer förbi! Ska se om jag kan sätta mig vid datorn någon dag och knåpa ihop en berättelse! Tills dess blir det några bilder!

Arvid nyfödd 12-02-12

Arvid

Pappamys

Dop vid Femten augusti-12

Gammelmormor och Arvid vid Femten

Tittut

Glad Arvid

Arvids 1-års kalas i Malung

Arvid och Teo på utflykt

Ebba och Arvid på utflykt

Påsk vid femten
 
påsken

påskmat
 
Arvid provsitter en Brumbrum!

Lilla busfröt i magen mars-13

Midsommar i Nusnäs -13

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar