2011-07-08

SEMESTER!

Även fast jag bara har semester en vecka känns det lite lyxigt :) På söndag bär det av till Österike! Hoppas på en underbar vecka med roliga strapatser och mys och lugn och ro däremellan! :)
Sedan kommer älsklingen ha semester ytterligare två veckor! Tänk vad skönt att få ha han hemma så länge!! Sedan är det bara ett par veckor som gräsänka innan jag flyttar efter!

Hjärtat har tittat på ett hus i Hasselfors som vi får hyra om vi vill, ska se vad hyran blir bara!

Var på Strand och åt lunch idag med syster och mamma, det var trevligt och gott! :) Ikväll blir det nog lite skräp-mat och trevligt sällskap :)

Värmen som är idag är äcklig, både jag och hundarna flåsar direkt vi rör på oss! Tror nog det blir en åsk-skur innan dagen är slut! *hoppas*

Nu ska jag se om allt är packat sedan sätta mig på en stol och inte göra så mycket mer än vänta på Älskling som är påväg hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar